torsdag den 21. juli 2011

Pantent trøjen er færdig

Jeg er blevet færdig med Patent trøjen fra Hanne Falkenberg.

Den blev ikke som forventet, som i kan se er den blevet alt alt for stor,
jeg har holdt strikkefastheden 19 - 20 masker på 10 cm. men det skal vist være målt når strikketøjet er strukket ud, i opskriften står der ikke noget om det.

Trøjen passede min søster præcis da jeg var færdig med at strikke den,
som der står i opskriften, skal jeg vaske den for at få det rigtige fald,
ja jeg skal love for den fik fald også mere end vi ønskede os.

Den er nu endt i Spindestuen hvor kittet er købt, hun var så sød at tage den i kommision, så nu håber vi der kommer en og køber den, så der kan blive til nyt garn


3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er det ærgerligt.....håber der er nogen der kommer og køber den, så du ikke skal tænke mere på den :-)

Merete sagde ...

Åh hvor er de ærgeligt. Det er bare så surt at strikke noget, som så ikke bliver som ønsket. Krydser finger for at det lykkes for dig at sælge den.

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er din Patent ellers flot, hvor er det synd, at den blev for stor. Jeg håber du har fået solgt den. Jeg har netop i dag kikket på samme model, men kunne ikke rigtig blive enig med mig selv om farven :-)