tirsdag den 30. november 2010

Rasmilla hættetrøjen er strikket i Hjertegarn Vital ren ny uld superwash
50 gr.115m. strikket på pind 4 1/2
jeg har brugt 330 gr til str. 2 år

Den er blevet virkelig lækker og blød, og jeg glæder mig til at aflevere den til mit oldebarn



Så fik jeg endelig taget billede af hættetrøjen

Den 9.12
Jeg blev færdig med at strikke hættetrøjen, mangler nu alt det "pullerværk" med at lave trenser, sy knapper i og ellers alle de ender og sammensyning.


I søndags begyndte på den her trøje http://www.rasmilla.dk/product.asp?product=189 (øv hvorfor kan jeg ikke sætte direkte link ind, der er noget jeg må lære)
til mit oldebarn str.2 år i mørke brun i Hjertegarn Vital.

Oøyj det er svært at strikke i det mørke garn her i den mørke vinter,der skal lys til hver gang jeg strikker på den.

Ingen kommentarer: